Přepravní poplatky při objednávce v hodnotě zboží od 2500,- Kč s DPH hradí dodavatel.

Objednané zboží je zasíláno prostřednictvím:

= přepravní společnosti PPL s možností doručit na PPL ParcelShop (výdejní místo) nebo na adresu uvedenou v objednávce;

= České pošty jako „Balík Na poštu“ nebo „Balík Do ruky“.

Při využití doruční zásilky na PPL ParcelShop – zásilka je připravena k vyzvednutí ve Vašem městě nebo blízkém okolí zpravidla následující pracovní den po podání zásilky. Zásilku si můžete vyzvednout v otevíracích hodinách provozovny. Nejbližší ParcelShop si najdete na „PPL PARCELSHOP“. Po odeslání zásilky bude adresátovi sděleno číslo zásilky. Společnosti PPL bude předáno číslo mobilního telefonu příjemce. Od společnosti PPL obdrží adresát informativní SMS o uložení zásilky. Doručení je možné sledovat na webu PPL.

Doručení zásilky přepravní společností PPL na adresu uvedenou v objednávce - doručení zásilky zpravidla následující pracovní den po podání zásilky. Společnosti PPL bude předáno číslo mobilního telefonu příjemce za ůčelem možnosti informovat o průběhu doručování zásilky. Po odeslání zásilky bude adresátovi sděleno číslo zásilky. Doručení je možné sledovat na webu PPL.

Při využití služby „Balík Do ruky“ je doručení zpravidla následující pracovní den po podání zásilky. Po odeslání zásilky bude adresátovi sděleno podací číslo zásilky. Pokud adresát bude souhlasit s předáním čísla mobilního telefonu pro potřebu doručení zásilky, Česká pošta ho bude informovat o průběhu doručování formou SMS. Doručování je možné sledovat na webu České pošty.

Při využití služby „Balík Na poštu“ je zásilka připravena k převzetí na poště zpravidla následující pracovní den po podání zásilky. Po odeslání zásilky bude adresátovi sděleno podací číslo zásilky. Adresát je informován o možnosti vyzvednutí zásilky na poště prostřednictvím SMS zaslanou Českou poštou. Podmínkou pro odeslání zásilky je vyplnění mobilního telefonního čísla adresáta a předání České poště. Doručování je možné sledovat na webu České pošty.